کد خبر 1501764
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
‌

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد گفت که چنانچه ملاحظات سیاسی در کار نباشد باید روند دادرسی پرونده حمید نوری بدلیل نقض قوانین متوقف و وی فورا آزاد شود.

به گزارش مشرق، «احمد معصومی فر»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد، در پیامی گفت که مسیر پرونده «حمید نوری»، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد تغییر کرده و چنانچه ملاحظات سیاسی در کار نباشد باید روند دادرسی بدلیل نقض قوانین متوقف و حمید نوری فورا آزاد شود.

«معصومی فر» گفت: پس از افشای احتمال تلاش پلیس برای بازجویی‌های سری از «حمید نوری» که مرجع قضایی از آن بی خبر بوده و نیز شواهد متقن مبنی بر فریب وی برای کشاندن به سوئد، مسیر پرونده تغییر کرده و چنانچه ملاحظات سیاسی در کار نباشد باید روند دادرسی بدلیل نقض قوانین متوقف و حمید نوری فورا آزاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    4 0
    اگر این پروند در مسیر صحیح که منجر به ازادی حمید نوری نشود وظیفه دولت و وزارت امور خارجه است که با اقدامات چند جانبه علیه دولت سوئد اقدامات جدی را به کار گیرند. مدارک دال بر آزار و اذیت حمید نوری در زندان را به صلیب سرخ جهانی بدهید و از ان نهاد بخواهید به وضعیت اسفبار او رسیدگی کند. پرونده ائی هم علیه این دولت سوئد به دلیل این اقدامات ناجوانمردانه اش در دادگاه لاهه تشکیل دهید. شکل هائی از تهدیدات جدی را متوجه مقامات سوئد کنید که بفهمند ما هم میتوانیم تلافی کنیم. دائما مقامات سوئد را برای هر اقدامش علیه حمید نوری به وزارت خارجه فرا بخوانید و یادداشتهای اعتراض را برایش بفرستید. تا میتوانید به اصطلاح پیاز داغ قضیه را زیاد کنید تا مجبور شود این فرد را ازاد کند.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    بله به نظر برادران سوئدی هم دارن سر عقل میان البته اگه لازم باشه برای اینکه پروسه سر عقل اومدنشون کوتاه تر بشه شاید لازمه یه حرکتی بزنیم
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    2 1
    ولی بیایید قبول کنیم کلیدها از اول هم دست رئیسی بود
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      داخل جمهوری اسلامیه رانت خوار فرقی نداره کلیدها دست کی باشه. چون روال زندگی سخت بنده و امثال بنده بیشتر به سمت سختی میره. چون کسی رو نداریم تا از رانتش اطتفاده کنیم. چون فامیل و اقوام داخل سیستم نداریم. چون همه کشاورز و ضعیف هستند. انشااله صبر میکنیم تا امام زمان خودش بیاد و دست این جلادان رو از سر ما کوتاه کنه
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    با سلام. دقیقاً دو سه روز پیش همین بلایی رو که بر سر این هم وطن عزیز آورده اند را می خواستند بر سر یکی از دوستان من بیاورند که خوشبختانه با هوشیاری خودش این بلا خنثی شد. آقای حمید نوری عزیز با دعوت نامۀ یکی از دوستانش که در سوئد بود گرفتار این مصیبت شد؛ امیدوارم خداوند یکتا به حق مصیبت های حضرت امام حسین (ع)، این هم وطن عزیزمان را نجات بدهد. آمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس